Föreläsning

Kommunikationen ni har på er arbetsplats är helt avgörande för vilket engagemang, arbetsglädje och resultat ni kommer att få. Hur ni kommunicerar internt påverkar också i högsta grad hur ni möter era kunder.  Allt hänger ihop, och det startar med ledarskapet. Efter den här korta föreläsningen kommer du att få med dig tips tankar som:
• Vilka tre kommunikativa superkrafter kan vi ha? Vilken av dessa riskerar vi att förlora om vi blir chefer eller ledare?
• Hur lätt är det att missförstå varandra? Varför då?
• Hur påverkar vi varandra på arbetsplatsen? Vad kan vi göra för att göra varandra bättre?  

Om Antoni

Antoni Lacinai har en stark passion för att människor, med hjälp av en god kommunikation, ska bli bättre på att komma överens och ha ett roligare jobb. Han är idag en av de mest populära föreläsarna i Sverige och bokas också utomlands för att dela med sig av sina erfarenheter, tips och tankar. 

Nyligen kom han ut med sin nya bok ”MISSFÖRSTÅ MIG FEL! 20 sanningar om kommunikation för ett roligare arbete och bättre resultat. Några av dessa insikter får ni under detta smakprov till föreläsning.

Sagt om Antoni Lacinai

Few TED talks have been better invested. Universal truths in 16 minutes. Wow!

Robert Bloom, Entreprenör

Tusen tack Antoni. Dina snabba tips inom möteskommunikation skapade en väldigt internationell känsla och deltagarna inte bara lyssnade intresserat utan började praktisera tipsen omedelbart. Din medverkan förgyllde, förhöjde och inspirerade hela inramningen på vårt event.

Marie Nordgren, Action Fairs

Boka Antoni Lacinai

0732 511420
antoni@lacinai.se
www.lacinai.se

Eller genom din vanliga talarförmedling